poniedziałek, 25 listopada 2013

The Liebster Blog Award



Witajcie :D
 Dostałam dzisiaj miłą niespodziankę :) Zostałam wyróżniona przez przemiłą blogowiczkę Angelikę http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/  :)
Bardzo Ci dziękuję a teraz odpowiem na twoje pytania.

1.Wspomnienie z dzieciństwa do którego często wracasz...?
   Wypieki mojej babci.

2. Ulubione danie...?
    Zupa krem z brokuła.

3. Największa miłość...?
    Moja kochana rodzinka, mąż z dziećmi :)

4. Kilka słów o sobie...?
    Mam na imię Marzena. Jestem żoną i mamą dwójki kochanych maluchów. Pracuję jako kelnerka, moja pasją są pieczenie i gotowanie, zresztą widać to na blogu :)

5. Wieczorową porą...?
    Relaksuje się ciszą :)

6. Największe marzenie...?
    Otworzyć sklepik z wypiekami.

7. Ulubiona pora roku...?
    Jesień :)

8. Sposób na chandrę...?
    Spotkanie z przyjaciółką.

9. Najbardziej nie lubisz...?
    Wstawać wcześnie rano.
                                                                                              
10. Kolor ścian w sypialni i kuchni...?
      Sypialnia kolor magnolii, kuchnia kolor jasny brąz i wanilia.

11. Co robisz odpowiadając na pytania... ;)
      Uśmiecham się :)

               Moje wyróżnienia :

Moje pytania :

1. Kiedy jestem w kuchni...?
2. Ulubiony kolor...?
3. Będąc sama w domu...?
4. Nie lubię...?
5. Moim marzeniem jest...?
6. Moją miłością jest...?
7. Ulubione ciasto...?
8. Czego o mnie nie wiecie...?
9. Kiedy rano wstaję...?
10. Książka którą warto przeczytać...?
11. Kiedy jest mi smutno...?

Teraz czekam z niecierpliwością na wasze odpowiedzi :)






                                      

1 komentarz: