środa, 27 listopada 2013

Candy u Meni


Kochani zapraszam na moje pierwsze Candy !
Do wygrania są dwa rodzaje metalowych tartaletek w kształcie serca i okrągłe, pakowane po 4 sztuki z wyciąganym dnem.


Zasady Candy :
1. Zostaw komentarz pod tym postem wraz z wybranym kształtem tartaletek (jeśli nie masz bloga, dołącz swój adres email)
2. Udostępnij baner z linkiem konkursu na swoim blogu.
3. Dołącz do obserwatorów mojego bloga.
4. I mile widziane są pomysły na przepis z użyciem tartaletek :)

Zabawa potrwa do 5 stycznia 2014r. Najciekawsze pomysły będą ogłoszone 6 styczna 2014r.  :)
Serdecznie zapraszam 
Menia :)

32 komentarze:

  1. Mi podobają się okrągłe tarteletki :) Banerek już na moim blogu :) Co do przepisu to jestem kulinarnym beztalenciem ale kiedyś jadłam tarteletki z krewetkami, serem feta i oliwkami :) Były genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za dodanie banerku :) I uważam, że każdy potrafi coś upiec, ugotować wystarczy uwierzyć w siebie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. świetne te foremki ... okragłe wg mnie bardziej uniwersalne :)
    Ja uwielbiam wszelkie słodkie tartaletki z owocami i chrupiaca bezą , na kruchym bądź francuskim cieście.

    Banerek dodany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za dołączenie się do mojego Candy :) Pomysł na tartaletki bardzo mi się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. oba kształty są super :) ja bym chciała te serduszka- w sam raz na nadchodzące walentynki :)
    bannerek dodałam na : http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/ :)
    obserwatorem bloga również jestem :)
    a tartaletki, które robię najczęściej to z kremem czekoladowym i owocami, ewentualnie z galaretką :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za dołączenie się do mojego Candy :) I fakt tartaletki w kształcie serca idealnie będą pasować na walentynki :)
      I również bardzo podoba mi się pomysł na tartaletki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Serduszkowe tartaletki smakują pewnie wybornie, wybieram serce:) Obserwuję i pozdrawiam serdecznie:)
    Baner na moim blogu, zapraszam Cię też serdecznie na moje noworoczne Candy: http://malafarmaaniki.blogspot.com/2013/11/candy-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie do mojego Candy :) I ja dołączyłam do obserwatorów na fb również :) Do Candy noworocznego bardzo bym chciała dołączyć ale niestety prezent niespodzianka będzie wysłana tylko na terenie Polski a ja mieszkam po za nią :)
      W każdym razie bardzo podoba mi się twój blog :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. ja wybrałabym te okrągłe :)
    bloga nie mam, ale mam konto google, więc dołączam się do obserwatorów i zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że dołączyłaś Agnieszko do Candy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce :)
    Wybieram te okrągłe ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i super że dołączyłaś do mojego Candy :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Witaj.jak mozna to i ja sie przylacze a co do foremek to moze te w krztaucie serca:)
      ania_reg@poczta.onet.pl

      Usuń
    3. Witam cię Aniu serdecznie :)

      Usuń
  8. A ja wybieram te serduszka ! Idealne na naszą rocznicę ślubu 14 lutego ! ;)

    Wszystko się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się również do konkursu :). Tartaletki mogą być okrągłe.
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Jeśli chodzi o przepisy to mogę polecić z łososiem i awokado, z pomidorami i musztardą, czekoladowo - kawowe, z budyniem i ziarenkami granatu, z serem pleśniowym, miętą i szpinakiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za fajne pomysły na tartaletki :)

      Usuń
  10. Hi Agnes :) I'm glad that you joined my Candy and thank you for the recipe :)

    Regards Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja ustawiam sie po okrągłe. Mi najbardziej smakują szalenczo słodkie, czyli z czekolada, karmelem i orzechami włoskimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mikko :) Miło mi że przyłączyłaś się do Candy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wspaniałe candy. Ustawiam się w kolejce po tartaletki serduszkowe. Przydadzą się na walentynki:)
    Przygotowałąbym małe tarty z wędzonym łososiem i szparagami, zapieczone serem. pychotka
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się i ja w kolejce okrągłe tartaletki były by dla mnie idealne :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja stanę w kolejce po okrągłe tartaletki:)
    Baner wisi na http://madewith-passion.blogspot.com
    Polecam tartę na kruchym cieście z musami owocowymi, osobiście najbardziej lubię z jabłkami i brzoskwiniami. Jestem też wielką fanką tarty mojego szwagra z kurczakiem, pomidorami i serem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    To ja poproszę o okrągłe.

    Przepisu jeszcze nie mam sprawdzonego więc nie mogę Ci nic polecić ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się po bawię :) te serduszka są piekne , napewno z nich dla ukochanej osoby wyjdą smakołyki:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam sie :)
    Wybieram okrągłe.
    Banerek tu: http://mini-miniaturki.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Magnitudoa

    Nie podam "normalnego" przepisu, ponieważ nie mogę jeść glutenu, jaj i mleka.

    Składniki:
    szklanka mąki gryczanej - zmieliłam kaszę gryczaną niepaloną
    szklanka mąki quinoa - zmieliłam kaszę quinoa
    szklanka migdałów
    2 marchewki
    pół szklanki wiórków kokosowych
    1 łyżeczka sody
    1 łyżeczka cynamonu
    2 banany
    pół szklanki oliwy
    ćwierć szklanki mleka kokosowego lub wody

    Migdały zblendować, Marchewkę zetrzeć na drobnych oczkach. Zmieszać razem mąki, migdały, sodę, marchewkę i wiórki kokosowe.
    Banany zblendować. Dodać do nich olej, mleko kokosowe (wodę) i cynamon. Dokładnie wymieszać. Mokrą masę dolać do suchej i wymieszać.
    Piec w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni ok. 45 minut.

    Sprawdzałam go używając normalnej blachy, ale niestety mąka bezglutenowa nie wypiekła się w środku blachy. Może w mini tartaletce udałoby się je wysuszyć do końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Jeśli chodzi tartoletki ,to uwielbiam je z owocami i kremem budyniowym

    Przepis na ciasto kruche:

    40 dkg mąki

    20 dkg masła

    18 dkg cukru pudru

    1 mały cukier waniliowy

    1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

    1 jajko

    1 żółtko

    Z podanych składników zagnieść ciasto. Wyłożyć nim posmarowane masłem i oprószone mąką foremki do tartaletek. Piec około 15 minut w piekarniku nagrzanym do 180 st. (do zrumienienia).

    Krem

    600 ml mleka
    laska wanilii, przekrojona wzdłuż
    6 dużych żółtek
    100 g cukru
    40 mąki pszennej
    40 g skrobi ziemniaczanej

    W większym garnuszku zagotować mleko . Doprowadzić do wrzenia i natychmiast odstawić na bok.

    Cukier utrzeć z żółtkami do białości (ja robię to mikserem koncówką do ubijania białek), wsypać wymieszane mąki i dalej miksować, aż do uzyskania gładkiej pasty.

    Pastę wlać do ugotowanego mleka, wymieszać do rozpuszczenia grudek. Postawić na palnik (średnia moc) i zagotować, cały czas mieszajac drewnianą łyżką. Od momentu zagotowania gotować około 1 mm, mieszajac, aż krem zgęstnieje. Zdjąć z palnika i wmieszać likier (niekoniecznie). Ostudzić, mieszając, bo lubi się formować ‘kożuch’.

    Krem wykładamy do upieczonych i wystudzonych tartaletek, na górze układamy świeże owoce.
    SMACZNEGO

    OdpowiedzUsuń
  19. Najserdeczniejsze życzenia noworoczne - zdrowia, miłości, tylko słonecznych dni i mnóstwo czasu na przyjemności.
    Lubię tartaletki zarówno na słodko ( z bakaliami i z owocami - np. na szybko do podania z bitą śmietaną ) jak i na słono np. z twarożkiem i łososiem itp.
    Babeczki z kruchego ciasta można upiec wcześniej i przechowywać w pudełkach, a dopiero przed podaniem nadziewać i dekorować.
    Ja sobie o serduszkowych foremkach pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/; obserwuję.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe candy, ustawiam się w kolejce ;)
    a co do przepisu... hm, dla mnie tartaletki zawrze kojarzą się z czymś słodkim, delikatnym, chwilą oderwania od rzeczywistości. Może w towarzystwie ukochanej osoby?
    Gdybym miała taką okazję, te foremki wykorzystałabym do upieczenia tartaletek z delikatnego ciasta kruchego z kremem z owoców "niepolskich" - mango, marakui itp. Jadłam kiedyś taki krem z białą czekoladą. Mistrzostwo świata. I takie właśnie tartaletki byłyby u mnie ;)

    Banerek na: koralikowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja ustawię się w kolejce:)baner na blogu szczesliwyzakatek.blogspot.com
    a ja najbardziej lubię najsłodsze:czekolada,orzechy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja:)
    banerek:http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    A tartaletki były idealne na coś słodkiego z nadzieniem czekoladowym:)

    OdpowiedzUsuń