środa, 27 listopada 2013

Candy u Meni


Kochani zapraszam na moje pierwsze Candy !
Do wygrania są dwa rodzaje metalowych tartaletek w kształcie serca i okrągłe, pakowane po 4 sztuki z wyciąganym dnem.


Zasady Candy :
1. Zostaw komentarz pod tym postem wraz z wybranym kształtem tartaletek (jeśli nie masz bloga, dołącz swój adres email)
2. Udostępnij baner z linkiem konkursu na swoim blogu.
3. Dołącz do obserwatorów mojego bloga.
4. I mile widziane są pomysły na przepis z użyciem tartaletek :)

Zabawa potrwa do 5 stycznia 2014r. Najciekawsze pomysły będą ogłoszone 6 styczna 2014r.  :)
Serdecznie zapraszam 
Menia :)

33 komentarze:

  1. Mi podobają się okrągłe tarteletki :) Banerek już na moim blogu :) Co do przepisu to jestem kulinarnym beztalenciem ale kiedyś jadłam tarteletki z krewetkami, serem feta i oliwkami :) Były genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za dodanie banerku :) I uważam, że każdy potrafi coś upiec, ugotować wystarczy uwierzyć w siebie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. świetne te foremki ... okragłe wg mnie bardziej uniwersalne :)
    Ja uwielbiam wszelkie słodkie tartaletki z owocami i chrupiaca bezą , na kruchym bądź francuskim cieście.

    Banerek dodany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za dołączenie się do mojego Candy :) Pomysł na tartaletki bardzo mi się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. oba kształty są super :) ja bym chciała te serduszka- w sam raz na nadchodzące walentynki :)
    bannerek dodałam na : http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/ :)
    obserwatorem bloga również jestem :)
    a tartaletki, które robię najczęściej to z kremem czekoladowym i owocami, ewentualnie z galaretką :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za dołączenie się do mojego Candy :) I fakt tartaletki w kształcie serca idealnie będą pasować na walentynki :)
      I również bardzo podoba mi się pomysł na tartaletki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Serduszkowe tartaletki smakują pewnie wybornie, wybieram serce:) Obserwuję i pozdrawiam serdecznie:)
    Baner na moim blogu, zapraszam Cię też serdecznie na moje noworoczne Candy: http://malafarmaaniki.blogspot.com/2013/11/candy-noworoczne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dołączenie do mojego Candy :) I ja dołączyłam do obserwatorów na fb również :) Do Candy noworocznego bardzo bym chciała dołączyć ale niestety prezent niespodzianka będzie wysłana tylko na terenie Polski a ja mieszkam po za nią :)
      W każdym razie bardzo podoba mi się twój blog :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. ja wybrałabym te okrągłe :)
    bloga nie mam, ale mam konto google, więc dołączam się do obserwatorów i zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że dołączyłaś Agnieszko do Candy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce :)
    Wybieram te okrągłe ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i super że dołączyłaś do mojego Candy :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Witaj.jak mozna to i ja sie przylacze a co do foremek to moze te w krztaucie serca:)
      ania_reg@poczta.onet.pl

      Usuń
    3. Witam cię Aniu serdecznie :)

      Usuń
  8. A ja wybieram te serduszka ! Idealne na naszą rocznicę ślubu 14 lutego ! ;)

    Wszystko się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się również do konkursu :). Tartaletki mogą być okrągłe.
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Jeśli chodzi o przepisy to mogę polecić z łososiem i awokado, z pomidorami i musztardą, czekoladowo - kawowe, z budyniem i ziarenkami granatu, z serem pleśniowym, miętą i szpinakiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za fajne pomysły na tartaletki :)

      Usuń
  10. Hello, I'd choose the round one. Here is my email address: agnes.pelle@gmail.com. I'm grabbing the moment to share a receipt. Honestly, I could imagine to use the round shaped baking tin with it.

    Lemon cookie:
    Ingredients: 4 eggs, 13 dkg sugar, 12 dkg flour, 8 dkg melted unsalted butter, 9 g baking powder, 1 lemon (zest and juice).

    Butter form bottom, side and cover with flour.
    Preheat the oven 180 Celsius (if you use fan, only 160 Celsius)
    Melt the butter.
    Sift flour and baking powder together.

    Separate the eggs and whisk egg-white with a pinch of salt well (to hard peak stage). In another bowl beat yolks with sugar till the texture's colour changes to white. Then add gradually lemon zest, juice and baking powdered flour, and fold egg-white into it without breaking its texture.
    Pour it into the prepared tin for baking app. 20 minutes.

    Let the cake cool completely in the tin on a rack. Serve with icing sugar beside some strawberry pieces, whisked whipping cream or ice-cream.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Agnes :) I'm glad that you joined my Candy and thank you for the recipe :)

      Regards Marzena.

      Usuń
  11. I ja ustawiam sie po okrągłe. Mi najbardziej smakują szalenczo słodkie, czyli z czekolada, karmelem i orzechami włoskimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mikko :) Miło mi że przyłączyłaś się do Candy :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wspaniałe candy. Ustawiam się w kolejce po tartaletki serduszkowe. Przydadzą się na walentynki:)
    Przygotowałąbym małe tarty z wędzonym łososiem i szparagami, zapieczone serem. pychotka
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się i ja w kolejce okrągłe tartaletki były by dla mnie idealne :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja stanę w kolejce po okrągłe tartaletki:)
    Baner wisi na http://madewith-passion.blogspot.com
    Polecam tartę na kruchym cieście z musami owocowymi, osobiście najbardziej lubię z jabłkami i brzoskwiniami. Jestem też wielką fanką tarty mojego szwagra z kurczakiem, pomidorami i serem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    To ja poproszę o okrągłe.

    Przepisu jeszcze nie mam sprawdzonego więc nie mogę Ci nic polecić ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie się po bawię :) te serduszka są piekne , napewno z nich dla ukochanej osoby wyjdą smakołyki:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam sie :)
    Wybieram okrągłe.
    Banerek tu: http://mini-miniaturki.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Magnitudoa

    Nie podam "normalnego" przepisu, ponieważ nie mogę jeść glutenu, jaj i mleka.

    Składniki:
    szklanka mąki gryczanej - zmieliłam kaszę gryczaną niepaloną
    szklanka mąki quinoa - zmieliłam kaszę quinoa
    szklanka migdałów
    2 marchewki
    pół szklanki wiórków kokosowych
    1 łyżeczka sody
    1 łyżeczka cynamonu
    2 banany
    pół szklanki oliwy
    ćwierć szklanki mleka kokosowego lub wody

    Migdały zblendować, Marchewkę zetrzeć na drobnych oczkach. Zmieszać razem mąki, migdały, sodę, marchewkę i wiórki kokosowe.
    Banany zblendować. Dodać do nich olej, mleko kokosowe (wodę) i cynamon. Dokładnie wymieszać. Mokrą masę dolać do suchej i wymieszać.
    Piec w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni ok. 45 minut.

    Sprawdzałam go używając normalnej blachy, ale niestety mąka bezglutenowa nie wypiekła się w środku blachy. Może w mini tartaletce udałoby się je wysuszyć do końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Jeśli chodzi tartoletki ,to uwielbiam je z owocami i kremem budyniowym

    Przepis na ciasto kruche:

    40 dkg mąki

    20 dkg masła

    18 dkg cukru pudru

    1 mały cukier waniliowy

    1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia

    1 jajko

    1 żółtko

    Z podanych składników zagnieść ciasto. Wyłożyć nim posmarowane masłem i oprószone mąką foremki do tartaletek. Piec około 15 minut w piekarniku nagrzanym do 180 st. (do zrumienienia).

    Krem

    600 ml mleka
    laska wanilii, przekrojona wzdłuż
    6 dużych żółtek
    100 g cukru
    40 mąki pszennej
    40 g skrobi ziemniaczanej

    W większym garnuszku zagotować mleko . Doprowadzić do wrzenia i natychmiast odstawić na bok.

    Cukier utrzeć z żółtkami do białości (ja robię to mikserem koncówką do ubijania białek), wsypać wymieszane mąki i dalej miksować, aż do uzyskania gładkiej pasty.

    Pastę wlać do ugotowanego mleka, wymieszać do rozpuszczenia grudek. Postawić na palnik (średnia moc) i zagotować, cały czas mieszajac drewnianą łyżką. Od momentu zagotowania gotować około 1 mm, mieszajac, aż krem zgęstnieje. Zdjąć z palnika i wmieszać likier (niekoniecznie). Ostudzić, mieszając, bo lubi się formować ‘kożuch’.

    Krem wykładamy do upieczonych i wystudzonych tartaletek, na górze układamy świeże owoce.
    SMACZNEGO

    OdpowiedzUsuń
  19. Najserdeczniejsze życzenia noworoczne - zdrowia, miłości, tylko słonecznych dni i mnóstwo czasu na przyjemności.
    Lubię tartaletki zarówno na słodko ( z bakaliami i z owocami - np. na szybko do podania z bitą śmietaną ) jak i na słono np. z twarożkiem i łososiem itp.
    Babeczki z kruchego ciasta można upiec wcześniej i przechowywać w pudełkach, a dopiero przed podaniem nadziewać i dekorować.
    Ja sobie o serduszkowych foremkach pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/; obserwuję.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe candy, ustawiam się w kolejce ;)
    a co do przepisu... hm, dla mnie tartaletki zawrze kojarzą się z czymś słodkim, delikatnym, chwilą oderwania od rzeczywistości. Może w towarzystwie ukochanej osoby?
    Gdybym miała taką okazję, te foremki wykorzystałabym do upieczenia tartaletek z delikatnego ciasta kruchego z kremem z owoców "niepolskich" - mango, marakui itp. Jadłam kiedyś taki krem z białą czekoladą. Mistrzostwo świata. I takie właśnie tartaletki byłyby u mnie ;)

    Banerek na: koralikowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja ustawię się w kolejce:)baner na blogu szczesliwyzakatek.blogspot.com
    a ja najbardziej lubię najsłodsze:czekolada,orzechy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja:)
    banerek:http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    A tartaletki były idealne na coś słodkiego z nadzieniem czekoladowym:)

    OdpowiedzUsuń