poniedziałek, 1 grudnia 2014

Świąteczne Candy u Meni




Witajcie Kochani :)
Tak jak obiecałam, tak zrobiłam. O to kolejne Candy. Tym razem świąteczne Candy. Stworzyłam je z myślą o was. Chciała bym wam podziękować za wszystkie oddane komentarze na moim blogu. Dodajecie mi to dużo energii, wiary w siebie i uśmiech na twarzy :)  Mam nadzieję, że tym razem będzie was więcej i będę mogła was poznać bliżej.
Są dla was dwa prezenty. Pierwsza to forma do ciasta, keksówka o kolorze biało-niebieskim. Drugi prezent to wyciskarka do czosnku, o dość nietypowym kolorze,  miedzianym :) W końcu skoro można mieć miedziane garnki to dlaczego by nie mieć wyciskarkę do czosnku, która jest bardzo pożyteczną rzeczą w kuchni ;)
Będą wylosowane dwie osoby.

Regulamin jak zwykle ten sam.

1. Zostań obserwatorem bloga.
2. Udostępnij baner Candy na swoim blogu.
3. Dodaj komentarz poniżej z wybranym prezentem.
4. Jeśli nie masz bloga, pozostaw w komentarzu swój adres email.
5. Mogą uczestniczyć osoby z każdego kraju.

Candy będzie trwało od 01.12.14 do 24.12.14. Mam nadzieję, że prezenty wam się podobają i wezmą udział osoby które do mnie zaglądają nie tylko z powodu Candy ;)
Życzę wam udanej zabawy moje serducha :) Menia.





36 komentarzy:

  1. To ja oczywiście staję w kolejce ;-)...cukierasy super. Uściski dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ustawiam się w kolejce po te cudowności:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zapisuję, może mi sie poszczęści znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja się zapisuję:) Wyciskarka jest po prostu cudna.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny blog, ślinka cieknie przeglądając niektóre posty ;) Zrobiłam ostatnio dżem z jabłek i dyni z twojego przepisu i wyszedł bajeczny! Prezenty świetne, ustawiam się w kolejce:)

    Pozdrawiam
    Emilia
    emilia.kem@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty. Z przyjemnością dołączę do zabawy. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne prezenty. Ta keksówka urzekła mnie swoim pięknem. Uwielbiam niebieski:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, staję w kolejce i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :)
    Zapisuję się i ja :) Z chęcią stanę w kolejce po foremnkę do ciasta :)
    Zapraszam też do siebie na Candy- filcowy misiak czeka na nowego właściela :)
    http://anett-art.blogspot.com/2014/12/candy-mis-stefan-zaprasza.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością dołączam do zabawy. Ta wyciskarka do czosnku jest tak ładna, że chętnie ją przygarnę, jeśli szczęście mi dopisze :))) Pozdrawiam. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zabawy i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyda mi się w mojej kolekcji blog o przysmakach bo same rękodzieła i wnętrza dominują a przecież jestem łasuchem ;) podoba mi się Twój przepisz na brownie mmmmm muszę koniecznie spróbować. Z przyjemnością wezmę udział w Twoim konkursie , banerek juk wisi u mnie. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe rzeczy! Zgłaszam się. :)
    mysterkablog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałości:) z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) Banerek na moim blogu: http://dobrywiatr.blogspot.com/. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    wybieram wyciskarkę do czosnku
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią dołączam do zabawy :) Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    wybieram keksóweczkę
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  20. forma do ciasta :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się!
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    banerek http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  23. stanę i ja ogłupiała co wybrać...;/

    miedź teraz modna ;)

    avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzy mi się taka keksówka :) Piec nie umiem, ale mąż się domaga, więc zaczynam nauki. Banerek już wieszam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ apetyczne cukieraski!
    Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję w kolejce po keksówkę:)

    Pozdrowienia!
    http://happyafterblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czym prędzej ustawiam się w kolejce, mój mąż, który z uporem maniaka kolekcjonuje wyciskacze do czosnku zwariowałby, gdyby zobaczył to cudo. :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękna wyciskarka do czosnku:-) Z miłą chęcią staję w kolejce.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny blog i wspaniałe rzeczy. oczywiści zgłaszam się do zabawy
    orka06@o2.pl

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja:) Z chęcią przygarnę formę:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obie rzeczy są przepiękne :D i zdecydować się ciężko na któraś... wyciskarka jest obłędna ale keksówka równie urocza i ponieważ właśnie takiej foremki mi w domku brakuje to ja zapisuję się na nią ;) Ściskam...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Foremka jest piękna wiec wybieram foremke

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach, jakie piękne prezenty przygotowałaś!
    Kuchenne akcesoria to coś dla mnie, gdyż gotując i piekąc jestem w swoim kuchennym żywiole.
    Wybieram tę cudną keksówkę. Jest boska
    Pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale świetne candy!!!
    Co wybrać.....zastanawiam się .....wybieram foremkę do ciasta....
    Pozdrawiam świątecznie
    Laura
    a763@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń