środa, 1 lipca 2015

Lody Bananowe Z Masłem Orzechowym (gluten free)




Witajcie :)
Lato w końcu i do nas przywitało ! A że jest dzisiaj gorąco, mam dla was coś na ochłodę.  Muszę wam przyznać, że to strzał w dziesiątkę ;) Kolejne, szybkie lody do wykonania. Malakser w tym przypadku przyda się jak najbardziej. Idealne dla osób z alergią na gluten.
 Zapraszam serdecznie na przepis :)


Składniki :

- 4 banany
- 2 pełne łyżki masła orzechowego *
- 1 łyżeczka gorzkiego kakao **


Banany obrać ze skórki, pokroić w plasterki i zamrozić. Gotowe wrzucić do malaksera z końcówką ostrza w kształcie litery S i zmiksować je na gładką masę, następnie dodać masło orzechowe i kakao. Ponownie zmiksować wszystko dokładnie i gotowe ;)

Smacznego !



* dla osób z alergią na gluten, najlepsze jest masło orzechowe, organiczne. Takie można zrobić samemu lub kupić w sklepie ze zdrową żywnością albo w sklepie internetowym.

** również jeśli chodzi o osoby z alergią na gluten, najlepsze jest kakao organiczne. 

2 komentarze:

  1. Obecnie jestem na diecie. I jak widzę takie pyszności, to aż mnie skręca w środku. Ale zrobię sobie takie w weekend. Co tam dieta :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce spokojnie możesz je zrobić i zjeść bez obaw że przytyjesz 😉
      Ja już normalnych lodów na bazie śmietany i jajek nie jadam. Polecam serdecznie 😄
      Buziaki !

      Usuń