poniedziałek, 26 stycznia 2015

Brownie z masłem orzechowym





Cześć Kochani :)
Kombinacja czekolady z masłem orzechowym, czyni Brownie bardzo wyjątkowym. Jest niezwykłe w smaku, mega czekoladowe i może uzależnić :D


Składniki :

- 150 g gorzkiej czekolady, pokrojona na mniejsze kawałki 
- 100 g masła niesolonego, pokrojone na mniejsze kawałki
- 200 g cukru drobno zmielonego 
- 75 g mąki pszennej białej 
- 2 łyżki gorzkiego kakao 
- 2 jajka
- 200 g masła orzechowego, może być domowej roboty, 


Nastawić piekarnik na 160°C. Formę o wymiarach 16 na 26 cm wyłożyć papierem. Czekoladę gorzką i masło rozpuścić w kąpieli wodnej. W drugiej misce wymieszać ze sobą cukier, mąkę, kakao. Dodać rozpuszczoną czekoladę z masłem i jajka. Miksować na gładką masę. Wyłożyć do formy, wygładzić. Po jednej łyżce masła orzechowego dodawać na masę aby powstały kleksy, nożem lub patyczkiem  zrobić zygzaki. Piec około 35-40 minut lub do suchego patyczka. Ostudzić i pokroić na kawałki.

Smacznego :)










7 komentarzy:

  1. mmm uwielbiam brownie, ale w tej wersji jeszcze nie próbowałam ;) wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpieszczasz mnie tym widokiem :)
    Kochana zapraszam Cię na konkursik do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusicielka z Ciebie ;) zjadłabym całą blachę- masz szczęście, że daleko mieszkasz bo bym Ci splądrowała spiżarkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ale ja nie mam nic przeciwko abyś wpadła na kawę i ciacho :D

      Usuń