sobota, 19 lipca 2014

Placuszki na jogurcie naturalnym



Witam kochani.
 Za oknem szaro i deszczowo, dzieci marudzą bo wyjść nie mogą na dwór więc postanowiłam im umilić tę chwilę otóż tymi pysznymi placuszkami, wołały o więcej, sytuacja opanowana, dzieci zadowolone i na pewno jeszcze nie raz skorzystam z tego przepisu ;)


Składniki :

- 1,5 szklanki jogurtu naturalnego (szklanka 250 ml)
- 1/4 szklanki mleka
- 2 łyżki cukru z wanilią
- 2 jajka
- 1,5 szklanki mąki pszennej
- 1,5 łyżeczki sody
- szczypta soli


Wszystkie składniki połączyć ze sobą w misce, zmiksować je mikserem aby powstała jednolita gładka masa. Na rozgrzanej nie przywierającej patelni wylewać ciasto i smażyć z obydwu stron na złoty kolor. Placuszki można serwować ze świeżymi owocami, miodem lub cukrem pudrem wedle uznania.


                                                                        Smacznego !









9 komentarzy:

  1. Wygladaja pysznie i pewnie tak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i pyszne:). I te borówki... Mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo szybkie :))) a borówki jednak to nie to samo co jagody :( ale nie widziałam tutaj jagód więc zawsze to jakaś alternatywa :) pozdrawiam....

      Usuń
    2. Na zdjęciach masz borówkę amerykańską prawda? Lubie je bardzo, ale leśne borówki to jest coś extra:). Udało mi się już kupić w tym roku. Były pyszne. Koktajle i lody to niebo w gębie, a ten kolor... W pobliskim lesie też nie spotkałam borówek;/. Marzenka pocieszmy się, że teraz to sezon ogórkowy się zaczyna ;D. Buziaki.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Marzenko oglądam przepisy i jestem już głodna, jestem w pracy:))

    OdpowiedzUsuń